خدمات بازاریابی محصولات

در بازار محصولات صنایع غذایی امروز بازاریابی کلید موفقیت است.

در بازار محصولات صنایع غذایی امروز بازاریابی کلید موفقیت است.

 

با این حال بسیاری از برندها و کسب و کارهای جدید اغلب این واقعیت را فراموش می کنند. تنها داشتن یک محصول فوق العاده یا ایده پشت آن محصول کافی نیست – همه چیز مربوط به این می شود که چگونه تعامل با مشتری را مدیریت می کنید و اینکه وی چگونه با برند شما ارتباط برقرار می کند.

در دپارتمان بازاریابی شرکت ما، هدف اصلی ما اطمینان بخشی در مورد موفقیت برندها با مشتریانشان است. برند جدید، برند یا شرکت موجود فرقی ندارند – ما همیشه در پی استراتژی صحیح برای دست یابی به اهداف هستیم.

ما از نزدیک با مشتریانمان کار می کنیم و سعی در درک محصول، برند، دیدگاه و غیره داریم. اینگونه می توانیم مشکلات و چالش های دقیقی که برند با آنها روبروست را شناسایی کرده و بر اساس آنها اهداف صحیح و برنامه عملی برای دست یابی به موفقیت را تنظیم کنیم.

 

برند باید چگونه بنظر برسد و چرا این برند وجود دارد؟ تیم حرفه ای بازاریابی ما پاسخ این پرسشها را از طریق ترکیب فرآیندهای استراتژیک و نوآورانه به شما ارائه می دهند. این ترکیبی از تفکر و ساخت است. تمرکز ما بر روی ایجاد وفاداری مشتری از طریق پایدار، جذاب و منحصربفرد ساختن برندها می باشد.

تجربه و دانش جهانی ما این امکان را برایمان فراهم می سازد که بر روی انواع پروژه های نوشیدنی با شرکت ها و برندهای آنها کار کنیم:

  • توسعه برند جدید
  • استراتژی بازاریابی
  • استراتژی ارتباط
  • تجدید حیات برند موجود
  • استراتژی بازاریابی B2B
  • استراتژی جدید ورود به بازار
خدمات بازاریابی محصولات >>

سوالات متداول

خدمات بازاریابی شما چه انواعی از پروژه ها را پوشش می دهند؟

ما به طور دائم در جستجوی روش ها و تئوری های جدید بوده و خدماتمان را برای ارضای نیازهای مشتریان به بهترین وجه تکامل می کنیم. تمرکز ما بر روی بازار نوشیدنی و هر چیزی در اطراف آن و به طور همزمان استفاده از ایده ها و فرآیندهای سایر حوزه ها می باشد. با این روش ما قادر به ترکیب دانش موجود درباره صنعت نوشیدنی با ایده های خلاقانه برای حداکثر سازی نتایج برای مشتریانمان می باشیم.

پروژه های کلیدی که ما در آنها مهارت داشته و معمولا با آنها کار کرده ایم:

ما طیف گسترده ای از مشتریان با پروژه ها و نیازهای متفاوت داریم. گروه های اصلی مشتریان ما این گروه ها هستند:

گروه های نوپای نوشیدنی

همه چیز از ایده تا محصول نهایی با ویژگی های نام تجاری و استراتژی های ارتباطی و بازاریابی شفاف. ما ارتباط نزدیکی با دپارتمان تحقیق و توسعه شرکتمان داریم که این امکان را به ما می دهد که  تمام فرآیندها بی عیب ادامه یابند و محصول نهایی پایدار، جذاب و منحصربفردی تولید شود.

مالکان برندهای نوشیدنی موجود

ایجاد استراتژی های جدید بازاریابی و ارتباط، کار بر روی احیای مجدد برند، پذیرش محصول موجود در یک بازار جدید – تنها یک نمونه از مسائل برای مشتریان حل می شود.

 

شرکت های صنعت غذا و آشامیدنی B2B

ما همچنین با انواع کارخانه های بسته بندی، تامین کنندگان مواد اولیه و شرکت های بسته بندی به طور روزانه از نزدیک کار می کنیم. آنها کسب و کار و محصول خود را به خوبی می شناسند، با این حال اغلب اوقات فرآیندهای بازاریابی خارج از رده هستند و موفق به سازگاری با محیط دائم در حال تغییر نمی شوند. تیم بازاریابی ما اقدامات بازاریابی آنها را به سطح دیگری انتقال می دهند. با تجدید حیات برند و راه حل های بازاریابی B2B، شرکت ها به جریان در می آیند و امکان موفقیت آنها فراهم می شود.

ساختار هزینه برای خدمات بازاریابی شما چگونه است؟

ما یک شرکت مشاوره ای هستیم و این مسئله تاثیر مستقیمی بر روش ما دارد:

ما با مشتریانمان به عنوان همکار برخورد می کنیم چرا که هر دو درصدد دست یافتن به موفقیت هستیم. ما به برندمان اهمیت می دهیم و می خواهیم آنها را پایدار نگه داشته و تصویر درستی از برند در خاطرها حفظ کنیم. ما اغلب در نقش CMO برای کسب و کار شما ظاهر می شویم و پشتیبانی اجرایی از تیم بازاریابی شما خواهیم داشت.

گروه های نوپای نوشیدنی

هر پروژه متفاوت است و نیاز به راه حل ها و اقدامات متفاوت دارد. به همین دلیل قراردادن قیمت ها در سایت گمراه کننده خواهد بود. هزینه ها بر اساس پروژه ها تعیین می شوند. اما پیشنهاد تجاری آزاد است بنابراین بدون تردید با ما تماس بگیرید و ما قطعا اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار می دهیم